[Gent] Beginner

A forum for your general snooker chit chat
speedbunny
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

[Gent] Beginner

Postby speedbunny » 04 May 2012, 12:05

Hallo,

Misschien best dat ik mij eerst even kort voorstel, ik ben Jelle. Ik ben 16 jaar oud, maar word dit jaar nog 17 en kom uit het Gentse. Verdere vragen staan vrij, maar wil niet zomaar alles te grabbel gooien op een openbaar forum.

Onlangs heb ik het besluit genomen om mij meer te gaan toeleggen op snooker, ik speel al ongeveer een jaar snooker. Al was dit gewoon voor het plezier, maar na de laatste twee maanden echt intensief te gaan snookeren (Lees: minium 3 maal in de week) heb ik besloten mij er meer op gaan toe te leggen. Echter op internet is er nooit echt duidelijke, sluitende informatie te vinden over beginnen met snooker. Via dit forum wil ik dat dus proberen wel te verkrijgen.

Als ik ga snookeren is dit vaak in Sint Martinus te Gent of in Arena Snooker evenals te Gent. In de sleepstraat was er ook een snooker, maar ben er nog nooit geweest moet ik eerlijk toegeven. Dit gezegd zijnde moet ik wel zeggen dat ik nergens lid ben, ben niet echt het type die op de mensen afstapt. Eergisteren heb ik wel in Sint Martinus een folder van 'Start To Snooker' meegenomen, maar heb nog geen emails verstuurd naar het daarin vermelde emailadres.

Oke, mochten er nog verder vragen zijn laat ze maar los

Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Re: [Gent] Beginner

Postby Anthony » 04 May 2012, 13:17

Er worden initiaties snooker gegeven voor - 21 jaar dacht ik, leeftijd ben ik niet zekers van.
Daarvoor best eens mailen naar het adres wat op de folder staat.

Vragen staat altijd vrij.
Ik speel vanaf volgend seizoen in Arena en zit ginder bijna dagelijks.
We hebben er 9 ploegen volgend seizoen dus we hebben genoeg volk om ginder eens een balletje te stekken :)

speedbunny

Postby speedbunny » 04 May 2012, 13:57