Davy's Cup 2013

Discuss all the latest snooker news: main tour, PTC, EPTC, events, tournaments, etc...
RAFCSTEVIE
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 135
Club: TRIANON KONTICH

Davy's Cup 2013

Postby RAFCSTEVIE » 18 Feb 2013, 19:36

Hallo beste forumleden :

Ik en al een 80tal anderen zijn ingeschreven voor dit groot Open toernooi in April maar via dit kanaal kan ik misschien toch nog spelers hun interesse wekken voor dit ( als secretaris vd spelerscommissie eigenlijk ook mijn taak vind ik ) , mag ik toch zeggen groot toernooi met een serieuze prijzenpot.
Er is voor iedereen wat wils en ben je niet één vd 8 top reekshoofden dan speel je een toernooi in je eigen reeks minimaal best of 7 , meestal best of 9 en in het hoofdtoernooi ( alle catergories bij mekaar ) nog eens een best of 9.
Open klasse 1000€ voor de winnaar en in de andere +- 200€ ( hier moet je met 16 spelers dus 4x een best of 9 winnen om dit binnen te rijven.

In bijlage de volledige toernooi info , inclusief , prijzenpot , speelschema enz. , enz. , de klasseindeling zal gebeuren door de toernooileiding op basis van huidige rankings of vroegere prestaties !!!

Men heeft nog even om in te schrijven en dit over te maken via overschrijving , wees dus snel mensen want het toernooi zit bijna vol ...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by RAFCSTEVIE on 18 Feb 2013, 20:27, edited 1 time in total.

rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Re: Davy's Cup 2013

Postby rsca » 18 Feb 2013, 20:11

Thx, Steve.
Wel kleine correctie: hoofdtabel is altijd best of 9 (ipv best of 7).
Grote finale zelfs best of 11.
Om een idee te geven: de winnaars vorig jaar waren Kevin Van Hove (A), Steven Geurs (B), Yorben Vervondel (C), Johan Bekaert (D), Sam De Cooman (E) en Sarah Gyselinck (dames).
Inschrijving en alle info: davy.denblauwen@skynet.be

RAFCSTEVIE
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 135
Club: TRIANON KONTICH

Postby RAFCSTEVIE » 28 Mar 2013, 22:25

Op vraag van Davy de laatste update in bijlage .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Postby Anthony » 28 Apr 2013, 20:40

Hoofdtornooi davy's cup

Hannsens kevin ( arena-ovl) 2 - 6 yvan van velthoven

Proficiat yvan :mrgreen:

Return to “Latest Snooker News”