Trouwens is er op dit forum een oproep geweest om leden te ronselen voor de commissie en zijn er op het laatste BK enquêtes uitgedeeld (of hadden uitgedeeld moeten worden door de mensen aan de inschrijvingstafel, maar men had ze blijkbaar te goed verstopt !) waarop je je nog steeds kandidaat kon stellen voor de commissie, ook als niet-topspeler.
Rupert wrote:At last : we zijn er : gebrekkige communicatie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag uitleg, en graag voorstellen. Wie durft?![]()
Rupert wrote:Ah ha
Dit is pas een item. Eindelijk iemand die ermee voor den dag durft komen.![]()
At last : we zijn er : gebrekkige communicatie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag uitleg, en graag voorstellen. Wie durft?![]()
Oh ja grotenbees; waar is de gelukkige tijd dat alle uitslagen tem 4de divisie elk WE in de krant stond? Belachelijk niet waar. Het heeft nochthans bestaan.![]()
Nu staan er uitslagen van sportbonden in, die zelfs niet aan 400 leden geraken.
Rupert
fubar wrote:En het idee om meer lidgeld te vragen, super : als het besteed wordt aan zaken als jeugdbegeleiding.Ik zie in Oost-Vlaanderen een mooi draaiende jeugdwerking met zeer goede begeleiding.
marc_dierens wrote:Dit forum is niet de plaats om voorstellen te lanceren, dat dient te gebeuren bij de spelersraad, waarvan duidelijk bekend is hoe die te bereiken is. Als ge echt constructief wilt zijn, doe da dan, en hou eens op met hier zitten te vitten en discussiëren...
Rupert wrote:Kritiek, zowel positief als negatief, moet kunnen. Spijtig genoeg is het meestal negatief. Echter : de manier waarop speelt wel een rol. Hierboven letterlijk uit één van de teksten gehaald : "Sorry hoor, maar kan er nu eens iemand van de spelersraad verduidelijken wat de bedoeling is van het achterlijke voorstel om het aantal frames in 1e te beperken tot 12?
Wat was daar de prangende noodzaak van?" Achterlijk voorstel? En dan waarschijnlijk (ik ben wel niet zeker) gesteld door iemand die buiten groffe kritiek waarschijnlijk nog niet veel voor de snookergemeenschap gepresteerd heeft;
grotenbees wrote:waarvoor dient een forum dan nog als er niet mag gediscussiëerd worden ?
eens gekeken op wikipedia waar "forum" voor staat :
"Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussiepagina's op het wereldwijde web"
Waarom heeft iedereen zoveel problemen met kritiek en wordt van de criticaster dan steeds verlangd dat die zich dan zelf maar kandidaat moet stellen voor een bestuursfunctie bij de instelling, club of bond waarop kritiek werd geleverd.
Wie kan in alle eer en geweten beweren dat hij nog nooit kritiek heeft geleverd op wat dan ook zonder zich daarna als kandidaat te hebben opgegeven voor een of andere functie in welke politieke partij, maatschappij, instelling, sportbond, of sportclub of wat dan ook.
Wie mag zeggen dat hij zo intelligent en doordacht is dat hij voor elk probleem dat hij ervaart zelf de oplossing weet te bedenken
Wie zo redeneert moet consequent zijn en zijn krant opzeggen, waarin journalisten dagelijks kritiek leveren op alles en nog wat zonder zelf met een oplossing te komen.
Ik denk dat kritiek al vaak de basis is geweest van aanpassingen en verbeteringen op welk gebied dan ook.
Wat is een spelersraad zonder voorstellen, waarbij volgens mij voorstellen vaak een uitvloeisel zijn van bepaalde kritieken, want anders zijn er geen voorstellen nodig
Rupert wrote:Ik heb de indruk dat half Oost-Vlaanderen kwaad op mij is omdat ik naar uniformiteit streef.
Return to “Latest Snooker News”
Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 1 guest