Tuchtzaak : dhr. Nico Devos vs dhr. Kevin Van Hove

Discuss all the latest snooker news: main tour, PTC, EPTC, events, tournaments, etc...
The Tasmanian Devill
Highest Break: 0
Club: Play Snooker

Tuchtzaak : dhr. Nico Devos vs dhr. Kevin Van Hove

Postby The Tasmanian Devill » 04 Aug 2011, 22:09

Tot mijn verbijstering en woede werd ik vandaag door de voorzitter VSF ingelicht dat er blijkbaar geruchten de ronde doen dat dhr. Kevin Van Hove door de Nationale Tucht Commissie (NTC) geschorst zou zijn en/of worden. :evil:

Feit is dat hieromtrent een tuchtzaak heeft plaats gevonden waarbij dhr. Kevin Van Hove verplicht werd zich te verontschuldigen. Dit is inmiddels gebeurt.

In ieder geval is dhr Kevin Van Hove zijn verplichtingen nagekomen in deze zaak, en zal dus voor deze zaak niet geschorst worden door de NTC.

Ik begrijp helemaal niet dat er nu blijkbaar een verhaal de ronde doet dat dhr. Kevin Van Hove binnenkort zou geschorst zijn. Erger nog is, dat dit verhaal blijkbaar ondertussen zijn eigen leven is gaan leiden.

En spijtig genoeg heb je dan weeral een hoop betweters die er alles vanaf weten en zorgen dat dit verhaal steeds weer een nieuwe adem krijgt.

Ook voor dhr. Kevin Van Hove zijn er plezanter zaken dan steeds te moeten antwoorden op idiote vragen zoals : " Hoelang ben je geschorst?" of "Wanneer begint je schorsing?" of "Wat doet gij hier, waart ge niet geschorst?" :oops:

Dit forum munt ook uit in sommige individuen die alles beter weten, en als daarna blijkt dat ze in het ongelijk waren, zelfs geen excuses aanbieden en zich terug als betweter op een ander item gooien. 't Is natuurlijk een hobby gelijk een ander. :twisted:

Ik wens ook duidelijk te maken dat die verhaaltjes vandaag dienen te stoppen, en dat ik al de registers van het HR zal open trekken om mensen die dit verhaaltje blijven opdissen eens te confronteren met de NTC. Dit zou voor de betrokkenen eens heel pijnlijk kunnen worden. En het interesseert me totaal niet welke functie deze persoon al dan niet bekleed in "den bond".

Denk aub ook eens aan onze "gentlemen"sport. Hopende, in deze zaak, voor eens en altijd het licht in de duisternis te hebben laten schijnen wens ik iedereen een tof en gezellig snookerseizoen. :D

Rupert Wittebols
Voorzitter NTC

Jonas
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Re: Tuchtzaak : dhr. Nico Devos vs dhr. Kevin Van Hove

Postby Jonas » 05 Aug 2011, 21:07

Als roddelende mensen het voorwerp worden van de NTC dan voorspel ik een boel werk voor jullie.

Geef dergelijke geruchten/roddels toch geen ruchtbaarheid, dat verdienen ze niet.

Return to “Latest Snooker News”