Player's Tour Championship 9

Discuss all the latest snooker news: main tour, PTC, EPTC, events, tournaments, etc...
POTBLACK
Highest Break: 138

Re: Player's Tour Championship 9

Postby POTBLACK » 03 Nov 2011, 11:19

Uit goede bron toch al anders vernomen hoor... De aankomst van de refs is trouwens maar voorzien voor de donderdagavond (of late namiddag).

Pascal, naar verluid zouden er in de club ook andere lakens worden voorzien.

ASSKICKER
Belgium Ranking: 47
Highest Break: 91

Postby ASSKICKER » 03 Nov 2011, 11:38

Als we daar ook nog eens zelf moeten arbitreren, dan zijn we helemaal bestolen.
Hopelijk kloppen dit berichten niet.
Zou graag eens een officiële versie horen.

grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Postby grotenbees » 03 Nov 2011, 12:41

ASSKICKER wrote:Als we daar ook nog eens zelf moeten arbitreren, dan zijn we helemaal bestolen.
Hopelijk kloppen dit berichten niet.
Zou graag eens een officiële versie horen.

ik heb zelfs uit onbetrouwbare bron vernomen dat de spelers zelf de lakens moeten leggen :mrgreen:

zaitchik
Highest Break: 0
Club: De Komma

Postby zaitchik » 04 Nov 2011, 14:58

Voor alle duidelijkheid : op alle PTC's zijn er slechts referees van op het eindtornooi, dus niet op de kwalifikatiedagen.
Vorig jaar in Brugge hebben de Belgische refs per uitzondering wel gerefd op donderdag, dat was een gewaardeerd (ook onder de refs) initiatief van Olivier Marteel, wat enerzijds de spelers ten goede kwam, en anderzijds onze nationale refs een hele dag "opleiding" voorschreef in het World Snooker scoring systeem.
Dit jaar worden wij echter pas op donderdagavond verwacht voor een briefing, en op vrijdagochtend om te scheidsrechteren ...

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 04 Nov 2011, 16:25

zaitchik wrote:Voor alle duidelijkheid : op alle PTC's zijn er slechts referees van op het eindtornooi, dus niet op de kwalifikatiedagen.
Vorig jaar in Brugge hebben de Belgische refs per uitzondering wel gerefd op donderdag, dat was een gewaardeerd (ook onder de refs) initiatief van Olivier Marteel, wat enerzijds de spelers ten goede kwam, en anderzijds onze nationale refs een hele dag "opleiding" voorschreef in het World Snooker scoring systeem.
Dit jaar worden wij echter pas op donderdagavond verwacht voor een briefing, en op vrijdagochtend om te scheidsrechteren ...

Geef nu toe: dit is toch ronduit belachelijk?

Zonder iemand te willen viseren: zou dit op z'n minst gecommuniceerd kunnen worden voordat men moet beslissen om in te schrijven?

Een speler betaalt 100 euro. Met het idee: ik speel in dieje sjieke venue, ik speel met arbiter, ik speel voor publiek én ik heb er nog een side-event bij. Al deze zaken maken dat die 100 euro het misschien wel waard is. Want geef toe, 100 euro blijft 100 euro en is veel geld voor een modale werkmens… zoals ik. 8-)

Als hij dan merkt dat hij in een club moet gaan spelen - dan mogen die condities nog zo fantastisch zijn, het is geen venue zoals aangekondigd - gaat hij de waarde toch al wat in vraag stellen. De ene betaalt evenveel als de andere, maar heeft wel het recht in de venue te mogen spelen, daar waar de andere naar de club mag afzakken.

Als die teleurstelling (al dan niet) een beetje verteerd is, krijgt de deelnemer een nieuwe uppercut te verwerken: 'ge zult het zonder arbiters moeten stellen. Maar ge moet het toch nog altijd als een eer aanzien, want niet iedereen kan hieraan deelnemen'! Neen, inderdaad, dat bewijzen de 85.000 inschrijvingen. :think:

Sorry guys, maar dit zal de snookersport zeker niet in een beter daglicht plaatsen. Au contraire.

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 04 Nov 2011, 18:01

Vind het nu ook wel dat een referee op zijn minst had voorzien moeten worden, zélfs voor de qualifiers. 100€ daar moet ik lang voor in de lucht hangen hoor ;-)

Tcheppen
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 87

Postby Tcheppen » 04 Nov 2011, 19:03

luchtzak wrote:Vind het nu ook wel dat een referee op zijn minst had voorzien moeten worden, zélfs voor de qualifiers. 100€ daar moet ik lang voor in de lucht hangen hoor ;-)

Van de grond gaan en er nog voor betaald worden :o , miljaar gij moe goed zijn zeg :D

Alle gekheid op een stokje. Als wat hier geschreven wordt waarheid is zijn wij serieus in de zak gezet.
IK WIL MIJN GELD TERUG
I WANT MY MONEY BACK

cue-action
Belgium Ranking: 32
Highest Break: 125

Postby cue-action » 04 Nov 2011, 19:16

Cannot believe this....

Speel wel in de venue, maar zonder arbiter... Come on jongens van de bond, waar zijde gijlie mee bezig???

Het begint echt frustrerend te worden, heel dit belgisch snookerbeleid.

Very :twisted: :twisted: :twisted:

pink
Belgium Ranking: 0

Postby pink » 04 Nov 2011, 19:22

cue-action wrote:Cannot believe this....

Speel wel in de venue, maar zonder arbiter... Come on jongens van de bond, waar zijde gijlie mee bezig???

Het begint echt frustrerend te worden, heel dit belgisch snookerbeleid.

Very :twisted: :twisted: :twisted:

waar is "het vind ik leuk knopje" ?

ASSKICKER
Belgium Ranking: 47
Highest Break: 91

Postby ASSKICKER » 04 Nov 2011, 19:59

Champions League Voorrondes zonder arbiter, man man man, waar zijn we mee bezig!!!

bart
Highest Break: 114
Club: Birmingham

Postby bart » 04 Nov 2011, 20:05

nu begrijp ik waarom brecel geen subsidies krijgt, als de snookermensen al zelf de sport niet serieus nemen... laat staan de regering...

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141

Postby peterbullen » 05 Nov 2011, 12:11

Ik begrijp hier volledig alle reacties.. maar niet vergeten dat BBSA hier nie tsszit volgens mij, het is worldsnooker en 2 belgische organisators, en het draait allemaal om geld tenslotte, jammer maar zo is het. Het komt de sport niet tengoede, mss kunnen we nog eens een oproep doen aan Olivier Marteel om de beginnende scheidsrechters te laten opdraven voor de voorrondes, en eveneens voor de belgiums.. idee?

Pistol

picasso
Highest Break: 107
Club: Karteria Diest

Postby picasso » 05 Nov 2011, 17:37

Pete,

Inderdaad, zou toch niet slecht zijn om bij de voorrondes scheidsrechters te hebben, dus ik ben ook voorstander om de bond de vraag voor te stellen: een "nee" heb je en een "ja" kan je krijgen.

Picasso

stevenput
Highest Break: 46
Club: Zuma

Postby stevenput » 06 Nov 2011, 10:10

Weet er toevallig iemand of ge foto's moogt trekke zondag? Vanzelfsprekend zonder flits?

cue-action

Postby cue-action » 06 Nov 2011, 11:02

Zonder flits geen probleem volgens mij...
Ik ben volledig in het zwart gekleed en speel met een oude BCE cue :mrgreen:

cue-action

Postby cue-action » 06 Nov 2011, 11:04

Ik begrijp hier volledig alle reacties.. maar niet vergeten dat BBSA hier nie tsszit volgens mij, het is worldsnooker en 2 belgische organisators, en het draait allemaal om geld tenslotte, jammer maar zo is het. Het komt de sport niet tengoede, mss kunnen we nog eens een oproep doen aan Olivier Marteel om de beginnende scheidsrechters te laten opdraven voor de voorrondes, en eveneens voor de belgiums.. idee?

Pistol

Ja, ik weet ook niet exact wie hier de verantwoordelijkheid voor draagt, maar dat maakt volgens mij niets uit. Voor zulk tornooi verwacht je scheidsrechters. Als er een goede engelse amateur hier zelf de ballen moet gaan oprapen in zijn voorronde zal onze naam snel gemaakt zijn ginder :?

POTBLACK
Highest Break: 138

Postby POTBLACK » 06 Nov 2011, 16:57

cue-action wrote:

Pistol

Ja, ik weet ook niet exact wie hier de verantwoordelijkheid voor draagt, maar dat maakt volgens mij niets uit. Voor zulk tornooi verwacht je scheidsrechters. Als er een goede engelse amateur hier zelf de ballen moet gaan oprapen in zijn voorronde zal onze naam snel gemaakt zijn ginder :?

Als't nen goede engelse amateur is, zal hij zelf geen ballen moeten rapen..... :D :D

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 06 Nov 2011, 17:24

POTBLACK wrote:
cue-action wrote:

Pistol

Als't nen goede engelse amateur is, zal hij zelf geen ballen moeten rapen..... :D :D

:D

zaitchik
Highest Break: 0

Postby zaitchik » 06 Nov 2011, 19:32

Zoals ik eerder al zei zijn er nergens referees voorzien in de kwalifikaties van de PTC's : die betere Engelse amateurs rapen dus een heel seizoen zelf ballen ...

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141

Postby peterbullen » 06 Nov 2011, 20:08

POTBLACK wrote:
cue-action wrote:

Pistol

Euh, toch wel als ze tegen ne goeie Belg spelen!! hehe

Return to “Latest Snooker News”