dagboek eerste afdeling seizoen 2013-2014

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Antwerpen
kurtdemeuter
Highest Break: 43
Club: Nachtegaalboys

Re: dagboek eerste afdeling seizoen 2013-2014

Postby kurtdemeuter » 09 May 2014, 17:18

Een afsluiterke.
Ons seizoen (Celtic 2) zit er op. Voor mij persoonlijk een bekke te vroeg. De laatste wedstrijden heb ik mijn frametotaal kunnen opsmukken tot just boven de 50 %. Voor mijn eerste jaar in eerste ni slecht vind ik persoonlijk.
Uiteindelijk hebben we BCE 3 nog met één frameke achter ons kunnen laten door een indrukwekkende eindsprint en hebben we zo de barrages kunnen vermijden.
Ik hoop wel dat Jan en zijn team in 1ste blijven. Een toffe ploeg om tegen te spelen en mijn korste verplaatsing (korter dan thuismatch).
Eigenlijk is het in het algemeen goed meegevallen alhoewel ik er schrik voor had. De verhalen van niet proberen te snookeren maar teren op een "miss" waren overroepen.
Ikzelf nergens problemen gehad met de regel. Als arbiter heb ik ook nooit een foenk op mijn bakkes gehad dus tzal wel meegevallen zijn zekers.
Hopelijk volgend jaar terug een sportief jaar.
Volgend jaar zoek ik enkele tornooikes mee te pakken om ons daar is te meten met andere.

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Re: dagboek eerste afdeling seizoen 2013-2014

Postby Snookerfreakske » 14 May 2014, 19:35

En jawel Kurt, bce 3 is er in geslaagd om in eerste te blijven na 2 winmatchen tegen cue-aiming 3.

Na een moeilijke heenmatch (4-5 win bce) hebben de mannen van bce 3 er geen gras over laten
groeien gisteren en vlamden ze er een 8-1 winst in.

Dus bce volg seizoen ploeg in ere,twee in eerste, een in tweede en een in vierde,still good

mooie snookervakantie aan alle snookerleden van gewest Antwerpen en tot ziens

Theo 'snookerfreakske' Raymaekers

Return to “Antwerpen”