Beker Van Antwerpen

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Antwerpen
RAFCSTEVIE
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 135
Club: TRIANON KONTICH

Beker Van Antwerpen

Postby RAFCSTEVIE » 20 Sep 2012, 07:18

In een uitgestelde wedstrijd van de 1e ronde won Trianon 1 (E) gisteren met 9-4 van Nova Snooker (2) :

http://www.stevelambrechts.be/V2/nieuws ... qus_thread

veteran
Belgium Ranking: 55
Highest Break: 89
Club: Buckingham

Re: Beker Van Antwerpen

Postby veteran » 21 Sep 2012, 14:01

Proficiat,

potbeesten!!!!

wij zijn woensdag gaan winnen in de leug tegen den eerste uit eerste afdeling
met 6-7 :D

De Leug 4 - Buckingham1 6 - 7

michel
Highest Break: 58
Club: de spetser

Beker van Antwerpen

Postby michel » 16 Oct 2012, 07:22

Helloke's

Gisteren gespeeld voor den beker tegen Bce 2 gewonnen met 5-7

Theo je had gelijk man wat zijn dat snelle tafel's ,hebben gespeeld op tafel 6/7 en de andere tafels zijn nog sneller naar het schijnt.
De mannen van Bce hadden wel een beetje pech dat de Rinaldo goed ziek was en dat merkte wel aan zijn spel,liet ballen liggen waar ik zeker van ben dat hij ze normaal niet laat liggen.
Voor de rest geen hoogstaande feiten gebeurt en zoals weekelijks de frame's konden door iedereen gewonnen worden.
Frame verdeling
ikke 4/4 ( zeer tevreden)
peter 2/4
roger 1/4

Bce
Xavier 3/4
Rinaldo 1/4
Tim 1/4

Volgende week Schijnpoort op maandag en dinsdag inhaal wedstrijd Nova hopelijk ook zo een goed resultaat.

Gr de spetser

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 16 Oct 2012, 09:12

Trianon 2 heeft gisteren vrij makkelijk afstand kunnen nemen van Leug 4 van 1e afdeling, het werd 8-1 en Trianon 2 bekert dus een rondje verder ;-)

veteran
Belgium Ranking: 55
Highest Break: 89
Club: Buckingham

Postby veteran » 16 Oct 2012, 18:16

Gisteren ook kunnen winnen in Limit. Ploeg uit 3de tegen ploeg uit ere 4-7 voor
de Buckies. Proficiat manne!

Limit 4 - Buckingham 1 4-7

Greetings
Eric

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Postby Snookerfreakske » 18 Oct 2012, 16:33

Bce mechelen 4 (2de afd) bekert ook een rondje verder na winst (8-2) tegen Nachtegaalboys 3(3de afd).

wij moeten dus nu tegen trianon 2 (ere) en zullen ons beste beentje voorzetten(in mijn geval mn links) :D

grtz

Theo

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Postby luchtzak » 13 Feb 2013, 09:38

Gisteren gezellig matchke gaan spelen in BCE Mechelen, de 20 punten die we cadeau moesten doen, gaven we er met plezier bij!

Het werd een spannende wedstrijd, altijd gelijkopgaand tot 6-6 waarop Theo en Bart (ikke) het beslissende frame speelden. Mezelf, die duidelijk matchritme mist btw ;-) lag tussen de rode ballen en ik mis een "sitter" van een rode waarop Theo in de match komt, daarna heb ik mezelf nog snooker gelegd door een "flater" en was de wedstrijd gespeeld: 7-6 voor BCE 2 !

Helaas pindakaas! En véél succes aan BCE in de volgende ronde!

michel
Highest Break: 58
Club: de spetser

Postby michel » 13 Feb 2013, 14:35

Gisteren zware crach tegen trianon 1-11 verloren
Gezellige avond (uurtje of 3 en gedaan)
Toch enkele kansen gehad en als je die dan niet benut is het zeker over tegen gasten van dat niveau.
Mooie breaks gezien en goed gelachen dus wat kan je nog meer wensen om een avondje onspanning.
Ikke toch eentje uit de brand kunnen reden dus dat was de eer redder.

Proficiat aan den BCE

gr de spetser

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 13 Feb 2013, 20:47

Dank u mannen voor de felicitaties,

@Bart : het was zeker een spannende match gisteren,het niveau(of wat voor dat door gaat
bij ons amateurekes) was zeker ook ni slecht.Jullie kwamen (Trianon 2) niet direct op kruis-
snelheid waardoor we even konden uitlopen.Toen jullie sterk terugkwamen tot 6-5 voor was het
alles of niks voor mij en aangezien ik het safetyspel ni echt aanbid,ben ik er maar vol voor gegaan.

Voor het beslissende frame ben ik verkozen door de captain en ik vermoedde dat mn deciding
frame opponent terug Bart ging zijn waar ik zowaar ne best off three uiteindelijk tegen ging
spelen.

Ik ben blij dat ik de stand op 2-1 kon brengen waardoor Bce 4 kon doorgaan naar de volgende ronde.
Ik weet best dat als ik 10 bo3 matchen speel tegen Bart dat ik er mss 2 win,dus gisteren was een
mooie avond voor mij (en mn ploeg in verlenging uiteraard).

Ook wil ik alle spelers van trianon bedanken voor de leuke,amicale,sportieve sfeer dat er tussen
de beide ploegen heerste.
Ik kon zelfs Bart zn kwinkslag zeer aprecieren toen hij zei 'tiens,jullie zijn normaal toch ni zo goe' ;) :lol:

nu proberen op de vlaamse 'iets' te doen :roll:

grtz
Theo

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Postby Mitu » 13 Feb 2013, 22:29

Seg Snookerfreakske, nie voor 't één of 't ander, maar uw "off"s moeten eigenlijk allemaal "of"s zijn. ;)

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 13 Feb 2013, 22:31

thnx Mitu :D

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 04 Apr 2013, 17:59

eergisteren een echte uitputtingsslag gehad tegen onze 4de klasse tegenstanders uit Buckingham
nl buckingham 3 (Dirk Blockx,Andre Willekens en Fernand Verberne).

Hoe dikwijls we het bos door de bomen niet meer zagen,weet ik ni meer maar de kerels hebben
hun best gedaan (defensief,tactisch en vooral heel mooie ballen gepot wanneer nodig).

We kwamen 3-0 achter nadat ik een sitter van een frbal blauw miste (moest em gewoon inrollen,
heb simpelweg niet de attentie gedaan die èlke bal nodig heeft).

Van 3-0 naar 4-1 naar 6-3 achter,het zag er gewoon ni goe uit,moesten alles winnen.
Toen ik nagelbijtend en zwetend de frs van mn ploegmaten moest afwachten zag ik Ludo met
de vinger in de neus winnen van een sterke Fernand (die wel dikwijls zn hand moest opsteken
tijdens gans de match :mrgreen: ),Bart was toen in een close match met Andre verwikkeld.
Ik zei tegen Dirk,we gaan al starten alhoewel het mss niet nodig meer was als Bart verloor.
Toen ik na een 10 minuutjes match een come'on hoorde wist ik dat ik de match kon gelijktrekken.

Het was serieus nerve-recking maar kon een close fr binnenhalen (yes 6-6 met een beslissend fr te gaan).

Bij ons kwam de vraag wie?De Captain vroeg aan mij,Theo,zie je het zitten?Kzeg ja,ik wil wel

Aan de andere kant werd Dirk verkozen zodat ik met hem een best of three (Just hè Mitu ;) ) uit-
eindelijk ging spelen.

Weer was het close,alhoewel ik de tactische kant een beetje had geëlimineerd had met het pack
snel open te smijten,kon ik ni genoeg scoren.

Toch enkele mooie snookers nog gezien,gelegd en tegengekregen.

Jullie horen het al : na een rechte verre blauwe kon ik ni close bij roze geraken waardoor ik roze miste,
Dirk ne straffe roze potte maar safe moest spelen op zwart (frbal),na een paar (kwart) kansen voor
beide kanten kreeg ik aan mooie kans naart midden,even diep in en uit ademen en Bce 4 was door
naar de halve finale :thumbup:

Grtz

Theo

Return to “Antwerpen”