Dagboek interclub tweede afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Antwerpen
Snookerfreakske
Highest Break: -1

Re: Dagboek interclub tweede afdeling

Postby Snookerfreakske » 27 Feb 2013, 12:58

gegroet liefhebbers van de 'groene bees'

gisteren had ik persoonlijk een kleine offday,kon te weinig scoren waardoor ik te weinig afstand (of soms
achterstand) kon nemen in het beginspel waardoor alles moest beslist worden in het eindspel (iedereen
weet uiteraard waarover ik het heb ;) ).

Drie frames op zwart voor mij,lost all three.Den Bart double U was goe in zijne pot maar kreeg ook 2
close frs te verwerken en verloor ook 2maal op zwart.Kdenk dat het frke dat Ludo verloor ook op zwart was :shock:

Om maar te zeggen dat het meestal heel close was en waar we dikwijls die close frs (roos of zwart) weten
te winnen,ze nu (helaas voor ons :? ) ze verloren.That's the tale of last night.

positieve eindnoot: ons eerste gelijkspel waar ik heb aan meegewerkt :mrgreen:

groeten

Theo

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 06 Mar 2013, 12:40

hallo à tous,

zoals we vorige week ons eerste gelijkspel haalden,dachten we gisteren : dat kunnen we nog eens.

En voegden de daad bij het woord en speelden gelijk 8-)

Deze keer kon ik positief deelnemen aan het gelijkspel met 3 op 4(das ook al iets).
De match zelf was ni mooi om aan te kijken,weinig tot geen breaks,tràge tafels,pockets die slecht aanpakten
pas op kdenk da iedereen zo dacht gisteren.Natuurlijk de thuispartij kent hun tafels en staken een
deftig % meer kracht (lees bonken) in hun stoten.Kabouter Klos had er gisteren geen werk aan.
Wij,langs de andere kant, zijn dan deftig rollende lakentjes gewoon en konden soms onze ogen ni
geloven wat de ballen soms deden op die lakens,enfin not the bad van de thuisspelers natuurlijk.

Positief is dat ik eindelijk (nog ) eens een zwart beest van mij kon kloppen nl de Kurt de Meuter

Always goe voor de confi.

Nu krijgen we twee weken achter mekaar al wel de mededeling (commentaar is een te zwaar woord)
dat we onder ons niveau spelen,dat we normaal beter zijn :?

ergens hebben ze waarschijnlijk gelijk,maar het voelt voor ons zo ni aan en zullen nog 4 matchen
voluit gaan om champ van tweede te worden,hopende er ergens geen verrassingen achter de hoek
schuilen :roll:

met sportieve groeten

Theo

michel
Highest Break: 58
Club: de spetser

Postby michel » 06 Mar 2013, 14:53

ja Theo ik ga de commentaar van de tegenpartij nog moeten geloven.Nee alle gekheid op een stokje,het is zoals ik eerder heb gezegd dat jullie de close frame's afmaken en nu waarschijnlijk niet.ik denk weeral 2 frame op zwart verloren door jullie naargelang de score te zien en anders wint ge met 8-4 en dan zou ge op uw niveau spelen of wat.Het is nu eenmaal den ene dag is den andere niet op ons niveau toch.
Bij ons is de match verzet dus maandag eens gaan trainen en de Roger ging voor alles en wat voor een ballen dat die toen maakte dat was niet normaal echt niks tegen te beginnen zonde dat het geen competie was die had zijn 4 frame's dan wel gepakt.
En ik denk dat het kampioenschap geen probleem mag zijn voor jullie ,ge staat al redelijk veel voor,enkel wij moeten nog tegen x4 als we daar maar niet te zwaar verliezen en jullie niet te veel laten liggen natuurlijk.En de 2 eerste gaan toch over is natuurlijk wel plezanter als kampioen om over te gaan en anders blijft ge toch gezellig bij ons in tweede.

gr de spetser

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 06 Mar 2013, 20:18

michel wrote:.En de 2 eerste gaan toch over is natuurlijk wel plezanter als kampioen om over te gaan en anders blijft ge toch gezellig bij ons in tweede.

Thnx Michel,da is genoteerd ;)

neen,idd ik denk ook dat het enige verschil is dat we die close frs niet evenveel meer afmaken
zoals in de heenronde,maar zoals ge zegt de ene dag is idd de ander niet.
Toch ben ik ervan overtuigd dat we kampioen gaan spelen,anders slaap ik een nachtje niet :mrgreen:

greetz

Theo

kurtdemeuter
Highest Break: 43
Club: Nachtegaalboys

Postby kurtdemeuter » 10 Mar 2013, 20:44

Khem eindelijk mijne log-in terug gevonden.
Ja Theo: Het zwarte beest is verbleekt. ;)
De laatste weken was ik terug slecht bezig. Geen gevoel, moeilijk concentreren etc.
En dit in tegenstelling met de heenronde.

Vandaag een vooruit gespeelde wedstrijd tegen Limit 3 gespeeld.
Eindelijk nog een 3 kunnen winnen (nog altijd met slecht spel).

7 - 5 gewonnen.

michel

Postby michel » 14 Mar 2013, 16:10

Gisteren inhaal matchke tegen merode gespeeld gewonnen met 8-4 dus op dat gebied goed resultaat.
Snooker gewijs niet goed door geen van beide partijen,veel makkelijke ballen gemist en regelmatig monster fluke's gemaakt,door beide partijen gelukkig dus geen verwijt aan elkaar.
Voor de rest zoals wekelijks iedereen kon winnen.
Op naar volgende week maandag X 3 thuis dinsdag X 4 verplaatsing zal weeral niet gemakkelijk zijn.

frame verdeling
Peter 1/4
Roger 4/4
Ikkke 3/4

Merode
Eugene 1/4
Gert 1/4
Johnny 2/4

gr de spetser

michel

Postby michel » 19 Mar 2013, 09:40

Gisteren inhaal matchke tegen x3 gespeeld verloren met 8-4 nen 6-6 zou juister geweest zijn maarja dat is snooker.
Weeral 4 frame's op roos of zwart beslecht in ons nadeel, maarja dan moet ge het maar niet zo ver laten komen.
Voor de rest ik had een tevreden gevoel over mijn spel en om dan te verliezen is niet zo erg.
Deze avond tegen den x4 zal weer alles uit de kast moeten halen,zijn voor mij moeilijke tafels en het zal er al aan liggen wie ze gaan opstellen.

De spetser
Peter 1/4
Stijn 2/4
Ikke 1/4

X3
Danny 4/4
Herman 3/4
Dirk 1/4

En weet er iemand wat er met den Theo aan de hand is heb ik al een tijdje niet meer gehoord op het forum of is zijn inspiratie op?

gr de spetser

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 19 Mar 2013, 12:42

michel wrote:En weet er iemand wat er met den Theo aan de hand is heb ik al een tijdje niet meer gehoord op het forum of is zijn inspiratie op?

:D ;)

Idd,de inspiratie een beetje op na een vermoeiend seizoen :mrgreen:

even kijken ...
verleden week matchske tegen limit waar we toch (al wilden ze het ni toegeven ;) ) een gemotiveerde
ploeg tegen kregen.

Den Tommy wilde absoluut tegen mij omdat ik eerste stond in itc (gew frs) en dan kon em,als em
slecht presteerde, het daar op steken.Maar Tommy speelde goed en kwas blij dat ik 1-1 kon spelen
tegen hem.Weer fel bevochten frs en een gelijkspel behaald.

Dan gisteren de Nova....

even dramatische stilte (verhoogt het schrikeffect)

Ook de enigste club waar mn vrouw ruikt waar ik gaan snookeren (of wat ge daar voor moet laten door-
gaan ginder) ben.

Als ge al voor de match verontschuldigingen krijgt vd thuisploeg over de staat van het materiaal,
dan weet ge genoeg.Ik heb na de match dan ook mijn spijt betuigt dat ze elke thuismatch in
deze condities moeten spelen.Ze kunnen uiteraard daar geen fluit aan doen alhoewel...
Waarom niet even vroeger komen en de tafeltjes onder handen nemen?
Kzag in het materiaalkot een reuzeblokker liggen naast een strijkmachine,borstels heb
ik ni direct gezien maar zullen er ook wel zijn.Geloof me,zelfs de dikste lakens kunt ge een
workout geven waardoor ze beter zullen rollen/reageren.Ge kunt als club/compspeler weinig
doen als de uitbater ni wil investeren(alle begrip voor) maar ik vind dit een kleintje om te doen
om mss zodoende (veel) frustratie te kunnen indijken.
Ik ga bekennen dat ik dit gisteren niet mee gegeven heb aan onze tegenstanders maar voelde
er ook even de behoefte ni toe.Tenslotte zijn dit ook al lang snookerspelers die het klappen
vd zweep kennen.

Enfin, ik zou de uitslag nog vergeten en waarom niet,we zijn het al gewoon een 6-6 gelijk

Volgende week andere materie,bezoekske van snooker x-3 ,spelers waar ik me altijd graag mee meet.

cya snookeraddicts

Theo

respotblack
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 48
Club: Limit

Postby respotblack » 19 Mar 2013, 18:25

Theo,

Over Tommy kan ik inderdaad zeggen dat hij opperst gemotiveerd was vorige week woensdag.
Over mezelf kan ik wel zeggen dat de wedstrijd en de frames die ik speelde volledig eindeseizoens was.
De concentratie was is de eerste 2 frames echt verwaarloosbaar
Natuurlijk speel je om ook niet weggespeeld te worden, maar na het horen van de competitievervalsing (waarover we het allemaal eens waren) was de zin om full concentration te spelen zeer miniem.

Uiteindelijk met een 6 - 6 uitslag zijn er geen potten gebroken.
Al had ik het gevoel dat winst voor ons zeker tot de mogelijkheden behoorde.

Ach al bij al was een woensdag gewoon een leuke pot snooker
Goeie sfeer, goeie tafels, en mooie uitslag

cheers

kurtdemeuter

Postby kurtdemeuter » 20 Mar 2013, 08:46

Theo,

Competitievervalsing???

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 20 Mar 2013, 15:26

wow,mannen,ik moest zelf even nadenken over wat het juist ging.

Ik vermoed dat onze vriend David het over het feit heeft dat snooker X-4 ineens met vreemde
constructies begon te bouwen (Didier de Proost vast zetten om vr Franky Dauwen mee te kunnen
nemen),ook een vermeende ff stond er aan te komen tegen mr 100 omdat die match al van
november zat aan te slepen.Maar kan me begot niet meer bedenken dat ik het woord competitie-
vervalsing in de mond genomen heb,maar wel waarschijnlijk gezegd dat dit redelijk ver ging en
een spijtige zaak.Nu,als ik naar alle matchen van de x-mannen 4 kijk,zie ik vooral al veel gebruikte
namen dus denk ik dat die alle moeite hebben/doen om met een volledige ploeg te kunnen gaan
(mss paar mensen met shiften/veranderde werksituaties van een paar spelers,ik weet het niet)
Nu,ik heb vernomen dat die match alsnog gespeeld ging worden,dit is ook het eerlijkste en leukste
voor iedereen(tenslotte schrijven we ons in om matchen te spelen).

Eindconclusie: te zware woorden gebruikt door sommige spelers onder invloed van enkele 'callekes' :mrgreen:
,laten we collegiaal en vriendelijk blijven,iets anders brengt zelden iets op

sportieve groeten

Theo

michel

Postby michel » 20 Mar 2013, 16:21

Weer nen slechte avond gehad weer 3 frame's op zwart verloren.
Kansen gehad tijdens het frame maarja die moet ge dan maar benutten.
Eerste frame geen kans gehad,frame 2 tegen Stijn tot roos gelijk oplopend,frame 3 wat was dat ik kreeg niks gepot en den johnny had ook al nen hele slecht avond daar lukte ook niks bij,dus wederom zwarte bal,Frame 4 den Dirk flukt den zwarte dus einde game.We zullen maar denken dat kan iedereen overkomen.
Gelukkig waren mijn ploegmaten in een goede vorm en zodoende 7-5 winst.
Over den X4 die hebben den Didier vast gemaakt omdat ze anders met 2 reserve moesten spelen en dat mag niet en Franky Dauwen is geen klasse 1 speler denk en die mag dus aantreden in onze reeks spijtig voor de geen die het benijd.
Op naar volgende week hopelijk weer niet tot op zwart bal ben ik stilaan beu.
En we zullen maar denken eerste jaar in tweede en op plaats 6 is niet slecht denk.

gr de spetser

respotblack
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 48
Club: Limit

Postby respotblack » 20 Mar 2013, 23:22

Beste concullegas

Excuses voor de verkeerde woordspeling.
Met mijn vorig bericht wil ik helemaal geen slechte vrienden maken in het toch kleine snookercircuit.
Ik hoop gewoon het seizoen zonder misverstanden af te sluiten
denk echter dat bce over het hele jaar een verdiende kampioen is
het zou jammer zijn dat ze dit zouden mislopen door een forfaitscore in het voordeel van den x
ik merktte hier toch enige bezorgdheid bij onze vrienden uit mechelen
nu ik 2wedstrijden voor het einde de stand bekijk lijkt mij deze bezordheid toch beetje onterecht

nogmaals excuses voor dit misverstand.
Mijn woordkeuze was niet op zijn plaats in deze situatie

cheerio fellas

michel

Postby michel » 26 Mar 2013, 14:28

Gisteren al de match voor vandaag gespeeld en nog eens goed gewonnen 9-3
Er zat meer in de Stijn heeft er 1 verloren op zwart.
Voor de rest ging het zoals wekelijks geen hoogstaande breaks.

Frame score
De spetser
Peter 3/4
Stijn 2/4
Ikke 4/4 eindelijk nog eens

De leug
Abdel 2/4
Paul 1/4
Yones 0/4

gr de spetser

michel

Postby michel » 27 Mar 2013, 14:52

Proficiat aan den Bce met het kampioenschap is normaal binnen
Staan 12 punten voor op X3 en 22 punten op X4(deze moeten dan al 2 x met 11-1 winnen zie ik persoonlijk nog niet gebeuren,zou wel straf zijn natuurlijk)
En Bce verliezen met 12-0 of 10-2,zie ik ook nog niet gebeuren en als ze gelijk staan met de punten heeft Bce nog altijd meer gewonnen matchen.
Theo maak u maar op voor het BK normaal ben je geselecteerd aangezien jij los eerste staat in de ranking en heb eens ergens gelezen in de reglementen dat wie zich niet plaatst door tornooien te spelen ,geselecteerd word door de plaats in de ranking van zijn reeks.
Weeral 6-6 gespeeld is de laatste tijd veel voorgevallen bij jullie maar ook weer een paar frame's op zwart heb ik gezien (ken ik alles van heb er zo 17 verloren dit jaar)

gr de spetser

kurtdemeuter

Postby kurtdemeuter » 29 Mar 2013, 15:35

Voor ons zit het seizoen erop.
Woensdag onze laatste wedstrijd al gespeeld.
7-5 gewonnen tegen Merode2. Guy 4; Tom1 en ikke 2.
Twas een plezant seizoen met niet te veel problemen (missen).
Tot volgend jaar zekers.
Theo gaan jullie nu naar eerste?

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 04 Apr 2013, 17:33

Dag iedereen,(tiens precies een program uit mn kindertijd)

even ni opt forum geweest waardoor ik posts van sommige 'estimed collegues' niet gezien heb,
waarvoor apologies :)

inderdaad,kampioenschap is binnen en gaan idd naar eerste gaan.
Dus minstens 3 ploegen in eerste volgend seizoen,ik hoop ten volle dat onze eerste ploeg zich
weet te handhaven in ere (hoogst waarschijnlijk wel via eindronde).

gisteren een nieuw hoofdstuk kunnen bijschrijven in ons prachtig seizoen nl de halve finale vd beker
van Antwerpen behaald na een 7-6 zege tegen buckingham 3.

volgende week ons laatste compmatch op verplaatsing naar de nova(...).Ik voorspel een hèèl
aanvallende match (van onze kant toch).

sportieve groeten en wie weet binnen 2 seizoenen... ;)

theo 'snookerfreakske'

michel

Postby michel » 17 Apr 2013, 13:53

Zo ze het seizoen zit er op gisteren laatste match met 8-4 gewonnen dus nen mooie afsluiter.
Ik had er niet veel goesting in dus speed snooker gespeeld niet veel concentratie en het ging eigenlijk redelijk goed.
Proficiat aan al de kampioenen in de verschillende afdelingen.
Iedereen goed verlof en tot volgend seizoen zeker.
Wat is het Theo einde seizoen matchke en ook niet veel goesting zeker volgens den uitslag.

gr de spetser

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 17 Apr 2013, 14:56

greetings,

michel wrote:Wat is het Theo einde seizoen matchke en ook niet veel goesting zeker volgens den uitslag.

inderdaad en inderdaad Michel,was echt een kl...match gisteren.
Zoals gezegd in een eerdere post speelden wij superaanvallend en onze tegenstanders konden da
precies maar ni begrijpen dat het een laatste seizoensmatch was waar beide ploegen niks meer te
winnen hadden.Terwijl wij voor alles gingen,speelden zij hide and seek(buiten de Peter toch,de
enigste die in eerste mee zou kunnen).Precies of ze konden nog opgaan,balleke plak achter een
kleur waar ze kans hadden op een kleur te potten(ni gemakkelijk soms maar come'on zeg).
Denkt daar die tafels bij en je kan je indenken wat een avond het was.

Enfin,van de nova zijn we even af,zelfs in eerste gaan de mannen van nova 1 op,waardoor ik volgend
seizoen me mn ploegske ni naar Schilde moet,pfff.

Volgend jaar twee derbys,(hopelijk geen 3,komaan mannen van ere,komaan bce) en mss drie ploegen vd
X in eerste (ook al goeie tafels),dus dat ziet er al goe uit.

Nu nog even tegen een topper uit ere voor onze halve finale beker en het seizoen is uit.
Ben uiterst tevreden (of wat dachten jullie ;) ) over ons seizoen,voor mij een eerste titel,
voor mn ploegmaten een tweede(derde zelfs als ge hun vlaams kampioenschap meetelt
van een paar seizoenen geleden) + een halve finale beker van Antwerpen (denk ni dat een bce ploeg
al zover geraakt is,al ben ik daar ni zeker van uiteindelijk).

tot hoors,amigos

Theo

michel

Postby michel » 17 Apr 2013, 15:38

Ja Theo buiten de Peter is dat zo een ploeg ik heb mijn ploegmaten al verwittigd als we volgend jaar tegen die gasten moeten pakt maar nene dag verlof voor volgende dag want dan speel ik dat spelleke ook mee en dat gaat dan nen lange avond worden.Alle dat zeg ik nu maar ben zo eigelijk niet en ik hou ook niet zo van dat spel is in mijn ogen gene snooker,maarja die zullen denken dat ze er hunne boterham mee moeten verdienen.
Proficiat Theo nog met uw eerste plaats in de ranking mocht ge nu meedoen aan BK?
En hopelijk tegen jullie volgend jaar ergens voor den beker zou tof zijn
veel succes in eerste
gr de spetser

Return to “Antwerpen”