Dagboek interclub tweede afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Antwerpen
michel
Highest Break: 58
Club: de spetser

Re: Dagboek interclub tweede afdeling

Postby michel » 19 Feb 2013, 15:13

Gisteren vooruitgeschoven match gehad tegen de nova.
9-3 verloren waar 7 frame's op zwarte bal.
Wat ik daar heb meegemaakt heb ik nog nooit niet gehad en speel al enkele jaren snooker.
Aangezien de eerste ploeg daar ook moest spelen kregen we niet de tafels met de nieuwe lakens maar tafels met eigenlijk geen laken en nen hoop vuiligheid op de tafel ,het is zoals ze bij ons zeggen er ligt precies nen pelsenfrak op het tafel.De ene tafel hebben ze uiteindelijk geborsteld was iets beter,als ge de witte tegen de band speelde en moest niet hard zijn sprong hij enkele cm boven tafel.Is eigenlijk niet op te spelen en zeker geen competitie,als ik daar zelfs als recreant op zou moeten spelen en betalen zien ze mij er maar 1 keer.Dus door iedereen ja,je kan het geen snooker noemen geprobeerd de frame's af te werken.Toen had de eerste ploeg gedaan met spelen en vroeg ik om de resterende frame's op de andere tafel's te spelen om toch nog iets deftig te hebben gehad aan onze ( en tegenpartij hun)avond kreeg ik eerst als antwoord ja nee,de tafel nummers kloppen dan niet en die gasten zijn onderling nog wat aan het spelen.Na wat aandringen toch de tafels terbeschikking gekregen en toen weigerde doodleuk ene speler van de tegenpartij en moesten we verder op de ja ik noem het geen snookertafels.Heb toen al het mogelijke gedaan om zo snel mogelijk te spelen en dan andere op voorsprong te zetten kon ik tenminsten opgeven.Ik had veel zin om gewoon na den break off het op te geven,als ik op zo een manier en op zo een tafel elke week moest spelen dan stopte ik ermee,dat is geen snooker.Als ik volgend seizoen nog eens daar moet spelen en terug op die tafels met de zelfde conditie's dan begin ik er nog niet eens aan .En het heeft niets te maken met het 9-3 verlies dat ik dit zeg en gisteren tegen die gasten heb gezegd bij winst had ik nog het zelfde gezegd.Het is totaal geen respect hebben naar uwe tegenstander vind ik en als ge een match verzet dan moet ge zien dat ge deftige tafels terbeschikking hebt en anders moet ge de match maar niet verzetten en als ik volgend jaar nog tegen deze ploeg moet spelen dan verzet ik nooit nog de wedstrijd voor geen enkele reden dan ook.

gr de spetser

respotblack
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 48
Club: Limit

Postby respotblack » 19 Feb 2013, 16:58

Michel

Er gebeuren nu eenmaal dingen in onze reeks die eigenlijk niet kunnen.

Zo moesten wij gisteren tegen Mister 100 spelen.
Eerst en vooral zijn de mannen 10 min te laat en als ge der iets van zegt krijgt ge het antwoord ge zij ne prof ofwa.
Dan ziet ge ineens Jeagers Puntsok verschijnen ( gerenomeerd erespeler) wat komt die in godsnaam in 2de zoeken.
Dan blijkt nog dat hij ma 2 x op een jaar meedoet natuurlijk tegen ons, net nu we eigenlijk aan goede reeks bezig bent. Vliegende reserve meenemen oke, ma neemt dan ook iemand die gewoon thuishoort in die reeks en niemand uit ere.

Uiteindelijk moeten we dan uiterst tevreden zijn met toch mooie 7-5 winst

frameverdeling:
Ikzelf 3/4
Tommy 3/4
Wijnske 1/4

Mister 100
Dang van Phi 1/4
Werner 0/4
Jeagers Puntsok 4/4

Over die tafels nog gezegt zijnde, er moet idd een controle komen op staat van de tafels zoals bij toppenbiljart. misschien dat zulke dingen dan niet meer voorvallen

bye the way, zet gele die muur bij ele dan ook een meterke naar achter :)

cheers

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Postby Snookerfreakske » 19 Feb 2013, 17:20

Ni overdrijven hé David,een halfmeterke suffice :D

Neen,alle gekheid op een stokje,ik vind da triestig,de Michel zn verslag(wat er gebeurde dan nat.).

ten eerste doe je die mannen een plezier me te verzetten,dan doen ze geen moeite(of te weinig)
om de 'beschikbare ' tafels eens deftig te kuisen,borstelen en blokken (en geloof me,daar doe
je de slechtste tafel toch iets beter mee spelen) en daarna de weigering om de resterende frs
(mss 2 à 3 ?) op iets betere tafels te spelen.

Mja ,niet netjes,dan zie ik nog dat ze ni alleen vragen om te verzetten maar ook nog eens buiten
hunne vaste speeldag(normaal dinsdag),anders had ploeg 1 van Nova ni thuis gespeeld en konden
de betere tafels gebruikt worden.

Nu,ik heb al nagezien dat nova 1 ni thuis speelt als wij naar ginder moeten ;)

kleine geruststelling als ik da allemaal hoor...(euh,lees)

en de houding van mr 100 ,no comments :mrgreen:

sportieve groeten
Theo

michel

Postby michel » 19 Feb 2013, 20:09

Zeg david zaag een stukje van uwe keu dat is rapper gedaan dan de muur te verzetten.

En over het aantreden van de reserve speler van mister 100 als die zijn spelerklasse niet 1 is mag hij in alle reeksen aantreden ,had je kunnen controleren op zijn pasje.Ik begrijp het ook niet dat je dan zelf wilt spelen,zou het zelf niet doen maarja je hebt toch een goed resultaat behaald dus niet slecht gedaan dan.

En ik heb gisteren ook besloten als ze bij ons geen nieuwe lakens leggen tegen volgend jaar dan ga ik op een ander spelen,alle als ik op een ander mag komen spelen als ze dit hier allemaal lezen.

Ik snap het ook niet ik doe alle moeite om de tafels bij ons deftig te hebben enkel alleen al om zelf een beetje plezier te hebben aan mijn eigen spel, ben altijd een half uur voor tijd daar om te borstelen en te strijken en ga soms op een vrij moment de tafel deftig kuisen daar de cafe baas er zijne tijd niet in steekt.
Zo se dat is weeral van mijne lever lag godverdomme zwaar.

Op naar volgende week (wedstrijd van vandaag is verzet naar volgende week zodoende)en hopelijk terug met een beetje deftig snooker (voor ons dan toch).Tegen de gasten van matchroom altijd moeilijk wedstrijd om te winnen dan toch.

gr de spetser

respotblack

Postby respotblack » 19 Feb 2013, 22:04

zeg michel

zie er aub de humor van in e, betreft die keu
Is helemaal genen aanval zelle

waar zoude dan gaan spelen, merksplas is nu ni direct de goei verbinding naar andere clubs

Idd een mooi resultaat ondanks de Puntsok. Als Jo Leyssen had meegedaan had de score hoger kunnen oplopen ma we gaan zeker ni klage over den uitslag

cherio

respotblack

Postby respotblack » 19 Feb 2013, 22:06

Michel,

wa hebde trouwens klaargespeeld op het vlaams?

michel

Postby michel » 19 Feb 2013, 22:23

ik zie de humor er wel van in was ook zo bedoeld

vlaamse eerste ronde eruit hadden evenveel punten met 2 ploegen,die hadden enkel tegen ons gewonnen en zodoende eruit

ik vond het wel niet kunnen om half 4 daar en eerste wedstrijd gespeeld om half 6 ,wel op 3 tafels dus binnen een uurtje afgelopen,toen weer een uur wachten,we hadden gedaan om 23 uur ,dus op dikke 7 uur 9 frame's gespeeld was wat teleurstellend.Eens meegemaakt dus die ervaring zijn we ook weer rijker

gr de spetser

Serendipity

Postby Serendipity » 20 Feb 2013, 11:24

Hey jongens

Phuntsok mag inderdaad invallen t.e.m. tweede afdeling. Jammer voor jullie dat ze het op deze manier "moesten" oplossen. Ik vrees dat jullie slachtoffer zijn van de omstandigheden in de Mister 100. Toch proficiat met het resultaat!

Groetjes
Kirstin

respotblack

Postby respotblack » 20 Feb 2013, 17:28

Kirsten,

wil wel nog benadrukken dat vorige bericht geen verwijt is aan Mister 100.
wil hier helemaal geen ruzie mee stoken, ma het is voor de tegenstanden (wij in dit geval) nooit prettig zulke speler te zien binnenkomen omdat je weet dat je die avond meestal al 4 frames verliest nog zonder te spelen.
Voor de rest zijn de gasten van mister 100 echt geen slechte manne ze

Hoe staat het trouwens met uw zwangerschap, ondertussen al bevallen of nog steeds wachtende?

mvg
david

michel

Postby michel » 20 Feb 2013, 17:48

Ja Kirstin proficiat met het nakende moederschap en natuurlijk ook proficiat Kevin die zal er ook wel voor iets tussen gezetten hebben.

gr de spetser

Serendipity

Postby Serendipity » 20 Feb 2013, 18:20

Laat dat ruziestoken maar aan mij over :lol:

Nee, ik begrijp jullie volledig. Dat is frustrerend, maar helaas correct en blijkbaar ook niet evident om het reglementair te beperken. We hebben het vorig jaar in 4de afdeling zelfs meer als 1 keer meegemaakt en zo geraak je jammer genoeg de titel kwijt (met alle respect voor de mannen van de Limit die zeker verdiend kampioen waren).

Dank voor de felicitaties ;) We zullen hopelijk/helaas nog een maand moeten wachten voor de kleine spruit er is.

Veel succes nog in de laatste maanden ;)

Groetjes
Kirstin

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 20 Feb 2013, 20:46

hola, zoveel postjes zonder mij achtereen,ik word nog 'jaloes' ;)

congratz,Kirstin en Kevin,je ziet dat de Kev ni alleen me snookerballen en -pockets overweg kan :mrgreen:

gisteren ook een "reservke" tegengekomen,mss ni zo ne straffe als de Phuntsok maar de
Michel 'pookie ' De Pooter kan ook een balleke stoempen zenne.Nu,ik heb int verleden al
geregeld tegen de Michel gespeeld en denk dat het tss ons zo wat kief is.
Gisteren was ik echter niks waard tegen hem en verloor mn twee frs.
Chanche da mn ploegmaten wel goe waren en zij konden hun close frs winnen van hem.

uitslag 10-2 voor bce tegen de leug 6

groeten

Theo

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 20 Feb 2013, 21:06

en de vlaamse....
eerst komt onze eerste tegenstander ni opdagen dus ne ff (maarja iedereen in de poule nat 8-) )
Blijkt dat we moesten gelukkig zijn daarmee(dixit enkele spelers van ander poules),want da waren
'ambetante ' en vooral erespelers die door omstandigheden in tweede zaten (is mij verteld geweest,
weet nu ni of da klopt).

maar ja,'gelukkig' dus maar wel koud aan onze eerste match begonnen tegen de warm gespeelde
thuisploeg dan nog Arena.Eerste fr van mij tegen een zekere Anthony van Loocke die me vant kaske
naar de muur speelde(minstens ere waard :shock: )

dus eerste match 4-2 loss (ik geen ,had er één moeten hebben maar no go,idem Bart ook geen ,had er ook ééntje moeten hebben.Ploegmaat Ludo wel twee),daarna tegen Riley inn met opkomend jeugdig talent Sybren Sokolowski
en Dad Erwin.Nu kon ik tegen de beide Sokolowski's winnen maar namen mn twee ploegmaten geen
frames waardoor we na 2 keer 4-2 loss naar huis konden.Achteraf gezien dat onze pouletegenstanders
halvefinalisten waren en riley-inn nipt de finale verloren ook.

Dus hadden we weer stevige tegenstanders tegen zoals vorig jaar (toen twee ereploegen in tweede...)
Ja,mannen sorry maar door omstandigheden (veranderen van club,ploegnr ni mogen meenemen,moeten
starten in tweede door de bond etc) gaan we ffkes ulle moeten vant kaske naar de muur (he,favoriete
uitspraak van mij) spelen.

Dus blijven we hoopvol en geduldig wachten op eens 'normale' tegenstanders op de vlaamse

Nu volgend jaar zullen we ni moeten gaan want in eerste zullen we moeten strijden voor middenmoot/
behoud en ni voor de topplaatsen :?

Still,we zullen ons stinkende best doen :twisted:

sportieve groeten

snookerfreakske Theo

michel

Postby michel » 20 Feb 2013, 21:41

Wij hadden in de vlaamse ook tegenslag eerste match 3-3 ik ene verloren op zwart,toen 3-3 met ook een frame op zwart verloren en laatste wedstrijd 4-2 verloren dus hadden we die twee frame's kunnen pakken hadden we kwart gespeeld.
Maarja we waren echt niet goed die dag en dus terechte uitschakeling.

Alle Theo dan gaat ge ons verlaten op het einde van de competitie.
Dan weet ik niet of we volgend jaar nog zo actief gaan zijn op het forum.

gr de spetser

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 20 Feb 2013, 22:06

Nog goe hard spelen He Michel en opgaan,dan forumen we beide in eerste volgend seizoen ;)

Volgend jaar moet eerste terug deftig opgevuld worden vermoed ik,dus hoeveel gaan er mss ni op?

mss dat jullie voorzitter hier eens kan achter horen morgen op de vergadering ;)

groetjes
Theo

wilwiz
Highest Break: 57
Club: taking a break from snooker

Postby wilwiz » 21 Feb 2013, 12:06

Theo, yet again, you are the weakest link, goodbye!
Ik was ook de weakest link deze week, trekt het u niet aan, life goes on, 10-2 is ook nie slecht, maar ge hebt dan toch getrakteerd?

Misschien kan mijn ploeg uit 4e dan ook opgaan naar 1ste?
Is dat dan lotje trek, of kunnen steekpenningen hier ook bij helpen?
Er staat niets in het reglement hiervan naar mijn weten, dus ga ik ervanuit dat eender wie zich kandidaat kan stellen?
Ik weet dat de kans minimaal is, maar wie nie waagt nie wint, wij zijn er klaar voor, verschil tussen 1ste is toch nie al te groot, da's allemaal wat overroepen ;)

Da zal dan misschien wel zonder mij moeten zijn, aangezien ik 99 an de 100wel ga stoppen na dit seizoen,ernstig gebrek aan motivatie, was al van plan na vorig seizoen de keu aan de kant te schuiven wegens diverse redenen..., 'k heb uitdagingen nodig om gemotiveerd te blijven, dus momenteel is de motivatie nihil.
In de subtop van 4e spelen lijkt voor iedereen misschien interessant, maar 'k moet zeggen, het valt toch wat tegen ;)
En aangezien ik geene makkelijke ben, weet ik van mezelf dat die 1 percent zelfs nog hoog ingeschat is.
Ik moet wel zeggen misschien want ik laat nog een waterkansje open, ge weet nooit wat de paashaas nog in petto heeft.
Op mijn 99ste ga ik dan terug beginnen, om m'n 10e seizoen af te maken, dan kan 'k stoppen als'k 100 ben, da's 2x mooi rond.

Ik ben wel fier dat mijn ex-ploegmaats zo gegroeid zijn de laatste 2 a 3 seizoenen, dus ik zal toch wel enigszins een positieve invloed hebben nagelaten.
Volgend jaar dus toch 1ste, dat verrast me wel, aangezien dat vorig jaar nog onbespreekbaar was, en 't is nu toch niet dat jullie ineens veel beter zijn geworden op 1 jaar tijd?
Maar ja, weer een jaarke rijper misschien zekers, en geen ploeg om mee te wisselen deze keer?

michel

Postby michel » 21 Feb 2013, 14:25

Ik denk dat er niet meer overgaan dan anders er zijn toch maar 2 ploegen te kort in eerste en de andere reeksen zijn allemaal met 14 ploegen en dan hebt ge daar weer tekorten.Of er moeten ploegen afvallen of bijkomen natuurlijk.
Mijn ploegmaten zien dat ook niet zitten eerste dus het zal zowiezo tweede blijven denk ,en om daar mee te kunnen ga ik ook moeten trainen en dat doe ik nu ook omzeggens niet wegens tijd gebrek,zou toch wel eens wat hoger willen spelen is misschien de motivatie er meer om mij volledig te concentreren op een volledige match,laat ik nu dikwijls achterwegen.
We zullen wel zien wat het geeft op het einde van de competitie.

gr de spetser

Snookerfreakske

Postby Snookerfreakske » 21 Feb 2013, 16:08

Dear Ben :mrgreen:

Ik dacht dat je de 'fijne ' detailkes wist ivm het niet opgaan naar eerste dit seizoen.
Maar uit uw reactie blijkt van niet of niet geheel,kzal da wel nog eens expliceren
als ik je tegenkom(hopelijk in gezelschap van de charmante Olivia ;) )

Volgend seizoen (als we promoveren) gaan we zeker naar eerste,that's a promise :angel:

cya soon

Theo

@ Michel,kweet het tijd is toch so precious,ni gemakkelijk om altijd tijd te vinden,en als je dan
eens tijd hebt daarom nog geen goesting om te gaan trainen(dan zit die zetel soms zo te stralen
bij je thuis,kweet er alles van

groetjes
Theo

michel

Postby michel » 21 Feb 2013, 20:26

Op vsf limburg staan de uitslagen van de vlaamse voor al de reeksen en op de site van de spellerscommissie staan zelfs de uitslagen met de wedstrijdbladen erbij

gr de spetser

michel

Postby michel » 27 Feb 2013, 08:09

Gisteren inhaal matchke tegen matchroom gespeeld.
Zag er voor ons in het begin niet goed uit direkt 3-o achter.Toen 3-1 en dan naar 4-1 om dan de resterende 7 frame's met winst af te sluiten.
Mijn eerste frame tegen den Nick tot op roos gelijk op maar door ons beide zeer veel gemiste kansen,tegen Reinold niet veel te beginnen ging voor elke bal en als hij miste dan lag er niets nog geen halve kans en al wat ik probeerde liet ik liggen.Tegen Bart al iets beter want die was schijnbaar in een slechte dag ,daar heb ik al beter spel van gezien maarja den ene dag is den andere niet.
Bij ons was de Peter in vrij goed doen en de Roger was ook niet slecht bezig.

Voor de spetser
Peter 3/4
Roger 3/4
Ikke 2/4 (zwak)

Matchroom
Bart 1/4
Nick 1/4
Reinhold 2/4

gr de spetser

Return to “Antwerpen”